Καλώς ήλθατε στο ηλεκτρονικό κατάστημα της ΤΗΛΕΤΕΧΝΙΚΗΣ

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
 
Ποιο είναι το μέγιστο χρονικό διάστημα που μπορεί να επιστραφεί ένα προϊόν .
Έχετε τη δυνατότητα να επιστρέψετε το προϊόν που έχετε αγοράσει επειδή απλά αλλάξατε γνώμη, εφόσον δεν έχουν παρέλθει 14 ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία αγοράς (ημερομηνία έκδοσης της Απόδειξης – Τιμολόγιο Αγοράς).
Το προϊόν θα πρέπει να βρίσκεται στην κλειστή εμπορική του συσκευασία (δηλαδή ακριβώς όπως το παραλάβετε, χωρίς να έχει κοπεί το εξωτερικό νάιλον και η ταινία γνησιότητας) και να συνοδεύεται απαραίτητα από την απόδειξη αγοράς.
ΠΡΟΣΟΧΗ ΤΟ ΠΡΟΪΟΝ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΕΙ.
Τι σημαίνει DOA/ DAP
Η ΤΗΛΕΤΕΧΝΙΚΗ παρέχει στους καταναλωτές τη διασφάλιση αντικατάστασης οποιασδήποτε ελαττωματικής συσκευής που αγοράστηκε από εμάς, όταν πληρούνται οι παρακάτω προϋποθέσεις.
Αν αγοράσατε μια συσκευή η οποία λόγω κατασκευαστικού λάθους εξ’ αρχής δεν μπόρεσε να τεθεί σε λειτουργία, αυτομάτως χαρακτηρίζεται ως DOA δηλαδή “Dead On Arrival”, το οποίο σημαίνει ότι η συσκευή ποτέ δεν άναψε.
Το DOA καλύπτει μια συσκευή ΜΟΝΟ στην περίπτωση που θα φτάσει στον πελάτη χωρίς να λειτουργεί.
Σε περίπτωση που δεν λειτουργεί μέρος αυτής καλύπτει τη συσκευή η εγγύηση και όχι το DOA.
Για να ενεργοποιηθεί η εγγύηση DOA θα πρέπει εντός 7 ημερολογιακών ημερών να ενημερώσετε σχετικά και να επιστραφεί το προϊόν στο κατάστημα.
Για την ολοκλήρωση της διαδικασίας της εγγύησης, υπεύθυνος για την επιδιόρθωση και αποκατάσταση του προβλήματος είναι ο εκάστοτε αντιπρόσωπος.
Για την εξέλιξη της διαδικασίας αυτής ο απαιτούμενος χρόνος ποικίλλει, ανάλογα με τη φύση του προβλήματος.
Το κατάστημα είναι υπεύθυνο για τη διεκπεραίωση της διαδικασίας (δηλαδή να παραλάβει το προϊόν και να το επιστρέψει επισκευασμένο στον καταναλωτή).
Επιστροφή χρημάτων γίνεται μόνο σε περίπτωση αδυναμίας επισκευής ή αντικατάστασης..
Αν αγοράσατε μια συσκευή η οποία τέθηκε σε λειτουργία αλλά στη συνέχεια κατά τις αμέσως προσεχείς ημέρες παρουσίασε συμπτώματα σοβαρής δυσλειτουργίας, τότε η συσκευή αυτομάτως χαρακτηρίζεται ως DAP δηλαδή “Dead After Purchase” το οποίο σημαίνει ότι η συσκευή έπαψε να λειτουργεί ή παρουσίασε σοβαρά προβλήματα (ή πραγματικά ελαττώματα) μέσα στο διάστημα το οποίο ορίζει (ή προτείνει) ο κατασκευαστής, συνήθως 2 έτη και καλύπτεται από την επίσημη εγγύηση του προϊόντος και απευθύνεστε σε εξουσιοδοτημένα service για την επισκευή του και την αντικατάσταση του μέρους που παρουσίασε τη βλάβη.
Σε κάθε περίπτωση ο πελάτης μας καταναλωτής θα έχει στην κατοχή του μια πλήρως λειτουργική συσκευή.
Για να μπορέσει να πραγματοποιηθεί αλλαγή του προϊόντος πρέπει πρώτα να ελεγχθεί από την επίσημη αντιπροσωπεία ή εξουσιοδοτημένο service, καθώς το κατάστημα δεν διαθέτει τεχνικό τμήμα ώστε να πιστοποιηθεί η αδυναμία λειτουργίας του προϊόντος.
Το δε χρονικό διάστημα που απαιτείται για τον έλεγχο αυτό, εξαρτάται αποκλειστικά και μόνον από αυτούς, λαμβάνοντας υπ’ όψιν (και βάσει Νόμου) την ελάχιστη δυνατή ενόχληση του καταναλωτή και για οποιαδήποτε καθυστέρηση σε αυτό, το κατάστημα της ΤΗΛΕΤΕΧΝΙΚΗΣ δε φέρει καμία απολύτως ευθύνη.
Το κατάστημα της ΤΗΛΕΤΕΧΝΙΚΗΣ σε καμία περίπτωση δεν αντικαθιστά κάποιο προϊόν με αντίστοιχο ή διαφορετικό ή επιστρέφει χρήματα προς οιονδήποτε καταναλωτή αν πρωτίστως δεν διενεργηθεί ο σχετικός έλεγχος κι αν δεν υπάρχει έγγραφη απόδειξη του κατασκευαστή (δια στόματος του εκάστοτε τεχνικού τμήματος) ότι είναι σε ισχύ το DAP/DOA. Οποιεσδήποτε αντιρρήσεις, ενστάσεις, διαφωνίες εκ μέρους του καταναλωτή θα πρέπει να κοινοποιούνται πρωτίστως σε εμάς και κατ’ επέκταση στο αρμόδιο τεχνικό τμήμα ελέγχου καθώς και στο αρμόδιο Τμήμα Προστασίας Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης.
 
ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ
 
Προσπαθούμε να διασφαλίσουμε ότι οι πληροφορίες για τα προϊόντα που αναφέρονται σε αυτή την ιστοσελίδα είναι ακριβείς, πλήρεις και ανανεωμένες. Με τη χρήση αυτής της ιστοσελίδας, αποδέχεστε και δεσμεύεστε από τους όρους και τις συνθήκες που αναφέρονται πάρα κάτω.
Χωρίς προκατάληψη απέναντι στα νομικά σας δικαιώματα, αυτή η ιστοσελίδα και όλες οι πληροφορίες, κείμενα, εικόνες, φωτογραφίες, λογότυπα, συνδέσεις ή άλλο υλικό παρέχονται όπως μας παραδίδονται από τις εταιρείες, αντιπροσωπίες, εισαγωγείς και εργοστάσια ,χωρίς να έχουμε ελέγξει πρώτα την ορθότητα των περιγραφών και των χαρακτηριστικών των προϊόντων που περιέχονται στην ιστοσελίδα.
Συγκεκριμένα, δεν εγγυόμαστε την ακρίβεια ή την πληρότητα των πληροφοριών που περιλαμβάνονται σε αυτή την ιστοσελίδα, από λάθη που οφείλονται στα στοιχεία και τα χαρακτηριστικά που μας δίνουν οι προμηθεύτριες εταιρείες η από λάθη που μπορεί να γίνουν κατά την αντιγραφή αυτών στην ιστοσελίδα.
 
ΕΓΓΥΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
 
Όλα τα προϊόντα που πωλούνται από την ΤΗΛΕΤΕΧΝΙΚΗ συνοδεύονται από τις επίσημες εγγυήσεις και όρους που βάζουν οι εκάστοτε κατασκευαστές και εισαγωγείς.